§1
1. Jednostką rozliczeniową usług noclegowych jest doba hotelowa. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 a kończy o godzinie 12.00.
2. Nie opuszczenie pokoju w dniu wyjazdu do godziny 12 lub pozostawienie rzeczy zobowiązuje do uregulowania opłaty specjalnej zgodnie z poniższym cennikiem:
Każda rozpoczęta godzina po godzinie 12:00 – 50 zł;
pobyt od godz.12.00 do godz. 18:00 – opłata za połowę doby;
pobyt od godz. 18.00 – opłata za całą dobę.
3. Pokój może zostać zajęty dopiero po dopełnieniu w recepcji formalności meldunkowych.
4. Najmując pokój hotelowy Gość określa czas trwania swojego pobytu w hotelu, a w przypadku braku takiego określenia, przyjmuje się że pokój został wynajęty na jedną dobę.
5. Aktualny cennik świadczonych usług noclegowych publikowany jest na stronie internetowej hotelu: www.hotel-aurora.pl. Ceny przedstawiane w cenniku zawierają podatek VAT. Wysokość ceny za pobyt w hotelu uzależniona jest od długości pobytu, liczby osób, wybranej opcji wyżywienia lub pakietu pobytowego, kategorii i wielkości pokoju, widoku z okna oraz terminu pobytu. Ceny mogą ulegać dziennym zmianom.
6. Pokoje hotelowe wynajmowane są na zadeklarowany okres. Życzenia przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość może zgłosić w recepcji do godziny 9:00 w dniu wyjazdu. Hotel postara się uwzględnić życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności.
§2
7. W zależności od wybranej oferty całkowita lub częściowa opłata za pobyt jest opłacana przelewem przed przyjazdem lub pobierana z podanej karty kredytowej. Pozostałe do uregulowania należności pobiera się na miejscu z góry tj. w momencie zameldowania w dniu przyjazdu.
8. Skrócenie pobytu wiąże się z zatrzymaniem przez Hotel całego wpłaconego zadatku.
9. Informacje o warunkach anulowania rezerwacji lub skrócenia pobytu zawarte są w Warunkach Rezerwacji znajdujących się w Potwierdzeniu Rezerwacji.
§3
10. Odwiedziny osób niezameldowanych w Hotelu Aurora w pokojach hotelowych mogą odbywać się od godziny 11.00 do godziny 22.00 po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji hotelu.
11. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00.
12. Na terenie całego hotelu obowiązuje zakaz palenia tytoniu i innych substancji. Zakaz ten dotyczy zarówno pokoi hotelowych jak i balkonów. W razie nie zastosowania się do w/w zakazu Gość obciążony będzie karą pieniężną w wysokości 500 zł.
13. Hotel dysponuje ograniczoną liczbą płatnych miejsc parkingowych w garażu podziemnym, które nie podlegają wcześniejszej rezerwacji. Maksymalne wymiary samochodu, który może skorzystać z miejsca parkingowego w garażu podziemnym to 5m długości i 1,9 m wysokości. Nie ma możliwości by w garażu podziemnym parkowały samochody elektryczne oraz te z instalacją gazową. Hotel nie gwarantuje dostępności miejsc parkingowych. W momencie zameldowania recepcja poinformuje czy dostępne są miejsca w garażu podziemnym. Jeśli nie są dostępne, kierujemy Gości na parking zewnętrzny w sąsiedztwie hotelu.
14. Na życzenie Gościa w miarę możliwości hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udostępnienia akcesoriów dla dzieci: wanienki do kąpieli, podesty, maty antypoślizgowe, nocniki, podgrzewacze;
- przechowywania bagażu Gości zameldowanych w hotelu.
15. Chęć skorzystania z dodatkowej pościeli można zgłaszać przed przyjazdem lub na miejscu w recepcji. Dodatkowa opłata za poduszkę to 40 zł/dobę, za kołdrę 60 zł/dobę.
16. Wybrane obszary Hotelu są monitorowane.
17. Gość ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej pobytu lub jakości świadczonych usług osobiście w recepcji głównej hotelu, na bieżąco w trakcie trwania pobytu a najpóźniej w dniu wyjazdu.
§4
18. Gość ponosi materialną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu zaistniałe na skutek jego zachowania lub zachowania podejmowanych przez niego gości lub naruszenie bezpieczeństwa poprzez nieuzasadnione włączenie systemu przeciwpożarowego – wartość materialną określa Dyrekcja hotelu.
19. Gość powinien niezwłocznie zawiadomić recepcję hotelową o zauważonych nieprawidłowościach.
20. Hotel nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego. Przedmioty wartościowe powinny zostać zdeponowane w sejfie.
21. Gość hotelowy obowiązany jest przestrzegać przepisów przeciwpożarowych. W szczególności: nie wrzucać zapałek oraz niedopałków do kosza na śmieci, nie przechowywać w pokojach hotelowych płynów łatwopalnych, nie palić tytoniu, a w razie powstania pożaru zawiadomić natychmiast personel hotelowy.
22. Każdorazowo opuszczając pokój Gość zobowiązany jest upewnić się, że drzwi są zamknięte.
§5
23. Hotel akceptuje pobyt zwierząt. Dopłata za pobyt zwierząt to 150 zł/dobę. Aby pobyt zwierzęcia był możliwy, konieczne jest zgłoszenie tego przed przyjazdem. Niezgłoszenie pobytu zwierzęcia będzie wiązało się z obciążeniem 150% wartości pobytu zwierzęcia.
§6
24. Dzieci poniżej 18 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
25. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nie zameldowanym w hotelu, nawet jeśli nie upłynął okres, na który pokój został wynajęty.
26. Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, na wniosek Gości będą wysyłane na koszt odbiorcy na wskazany adres. Koszt odesłania rzeczy jest jedynie szacowany – ostateczny koszt określa firma świadcząca usługę. W przypadku braku dyspozycji do wysyłki hotel przechowa przedmioty przez okres 14 dni. Po upływie tego czasu pozostawione przedmioty są utylizowane. Hotel nie przechowuje leków, żywności i bielizny.
27. Hotel zastrzega sobie możliwość zorganizowania okazjonalnych imprez nocnych.
28. Hotel może odmówić przyjęcia lub zakończyć świadczenie usług przed końcem pobytu Gościa, który rażąco naruszył Regulamin Hotelu lub w inny sposób zakłócił funkcjonowanie hotelu. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną.
29. Nasza placówka spełnia standardy ochrony małoletnich określone w art. 22c ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. W związku z tym nasza obsługa może poprosić Państwa przy zameldowaniu o okazanie dowodu osobistego dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba pełnoletnia ma prawo do sprawowania opieki nad dzieckiem w placówce (zgoda rodziców lub postanowienie sądu).
§6
Ważne
Od każdej osoby fizycznej zameldowanej na minimum dwa noclegi zostanie pobrana obowiązkowa opłata miejscowa w wysokości 3,20 zł/dobę.
HOTEL I RESTAURACJA AURORA Sp. z o.o.
Ul. Bohaterów Warszawy 17
72-500 Międzyzdroje,
NIP 986-015-48-88
REGON 812670982